-
fyraftensmøde 8 april, 2026 medlemskab generalforsamling
Kylle Bjerre 2Kylle Bjerre Her ses invitation til fyraftens møde. Jeg håber i melder jer til. medlemsskab i et år Her er et tilbud til jer der deltager i vores møder. 2026 generalforsamling pårørende Vi har også generalforsamling, ved deltagelse så meld jer til denne aften.
-
26-06-25 Så er ferien i gang
Som vi alle ved, os der er pårørende til en misbruger, så er ferie en svær tid. For Kong alkohol og Mr. Stoffer følger med. Mange af os hurdler sig i gennem ferien. Det er svært at navigere gennem dagene, for børnene skal jo ikke mærke noget når mor eller far drikker. Det er som om alle skjuler sig bag fornægtelsen af at alkohol eller stofferne ikke fulgte med på ferie. Alle har en påsat adfærd for at abstrahere fra det at misbruget fulgte med, for nu skal alle hygge sig og have det sjovt, samt lade op til den næste ferie. Det med at lade batterierne op er en…
-
Generalforsamling den 19 marts 2025
2025 generalforsamling 2025 formandens beretning Så er den årlige generalforsamling afholdt. Det er altid spændende hvem der vælges til en ny bestyrelse. I år fik vi valgt en suppleant til bestyrelsen for første gang. Velkomme Kirsten Madsen, vi glæder os til det fremtidige samarbejde. Efter bestyrelsesmødet fik vi dejlig middag med dejlig honning marineret hamburger med salat, kartofler og en velsmagende god sovs. Til kaffen fik vi en rigtig lækker chokolade kage fra Byens Brødhus Sønderborg. Byens Brødhus Sønderborg sponsorerede chokolade kager til vores generalforsamling, det takker vi så mange gange for. Som tak fik Claus en kurv med lækkerier, for deltagelse som ordstyrer ved generalforsamlingen. Jeg takker alle for…